Nová rubrika e-Shop se pozvolna plní

07.04.2013 22:46

Zdravím!

Od stylu volného v erformě jsem ustoupil. Kdo si toho všiml? Vyhrává zájezd do Kralup nad Vltavou.

Poněvadž jsem zjistil, že je třeba víc tvořit, a když ti to hlava nebere a nejde psát, není nic lepšího než se na opracování dřeva dát. Krom jiných věcí. Malování je taky cajk. Díky Géčkovi. Share link: www.gecko.cz . 

Prý bude brzy jaro. Nechci nikoho naštvat, a proto nenapíšu, co si o tom myslím. Musím bejt taktickej, i mezi kamarádama:) 

Musim vám něco napsat. Rád bych to i řek, ale nějak nevim kdy a jak. Mám vás rád a mrzí mě, že sem se vobčas choval chloupě. Chci vám poděkovat za toleranci a snášenlivost a pochopení, a vůbec, že mě eště úplně neignorujete. A kdyby se k vám doneslo, že v Mikovicích píchám šlapky, tak je to kec. Pravda je, že mám auto čtvrtým měsícem v opravě a v kufru auta sem zapomněl pum-pičku a ušly mi duše na favoritu z mládí. Slyšel jsem taky názor, že mám o kolečko víc, ale to už také není pravda, jelikož se ztratilo ze zahrady a to co mám navíc v hlavě je taky ušlý. Dřív ušlo. Teď potřebuje krapet dofóknót:@)

Ať žije folklór, pórek a yelí!

 

Vaše Slunce